ÇORUM İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

ÖSYM Tarafından Yapılan KPSS-2024/3 Yerleştirmeleri Sonucunda Müdürlüğümüze Sözleşmeli Personel Olarak Yerleşen Adaylara İlişkin Duyuru

ÖSYM Tarafından Yapılan KPSS-2024/3 Yerleştirmeleri Sonucunda Müdürlüğümüze Sözleşmeli Personel Olarak Yerleşen Adaylara İlişkin Duyuru

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığının (ÖSYM) 2024/3 KPSS yerleştirmeleri sonuçlarına göre ilimize Sözleşmeli Büro Personeli, hemşire ve Sözleşmeli Avukat olarak yerleşenlerden istenilen belgeleri Çorum İl Milli Eğitim Müdürlüğünün aşağıda yazılan adresine; 29 Şubat 2024 tarihi mesai bitimine kadar elden veya posta yoluyla teslim etmeleri gerekmektedir.

 (Posta ile yapılan başvurularda, belgelerin son başvuru tarihine kadar Müdürlüğümüze ulaşmış olması gerekmektedir. Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.) 

 

İstenilen Belgeler: 

1-2022 KPSS Sonuç Belgesi

2- KPSS 2024/3 Yerleştirme Sonuç Belgesinin İnternet Çıktısı

3- Diploma aslı veya onaylı örneği.

Belgelerini elden teslim edecek adaylar için; Öğrenim Belgesinin aslı ve fotokopisi ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi,

Posta yolu ile gönderecek adaylar için ise; Öğrenim Belgesinin Onaylı örneği (Üniversite veya Noter) ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi

(adaylar başvuru tarihinin son günü olan 25.01.2024  tarihi itibarıyla başvuruda bulunduğu 

eğitim düzeyi ve alanında mezun durumda olmaları gerekmektedir).

     4- Güncel tarihli E-devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.

     5- Devlet memurluğu yapmasına engel bir hastalığı bulunmadığına dair sağlık kurulu  raporu.

     6- 3 adet vesikalık fotoğraf. (son 6 ay içinde çekilmiş)

     7- Nüfus cüzdanı fotokopisi.      .

     8. Avukat olarak atananlar için  Avukatlık Ruhsatnamesi aslı ve fotokopisi: Sözleşmeli avukat pozisyonunda yerleştirmesi yapılan adayların avukatlık ruhsatına başvuru tarihinin son günü itibarıyla (25.01.2024) sahip olmaları gerekmektedir.

     9. Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi.

     10. Atama Başvuru Formu. (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim  

          edilmesi gerekmektedir.) (İndir)

     11.Mal bildirim beyannamesi. (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim  

         edilmesi gerekmektedir.) (İndir)

     12.  Evrak teslim üst yazısı. (İndir)

     13.  Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi.  (İndir)

     14- Daha önce herhangi bir kamu kurumunda çalışmış/çalışmakta olanların e-Devlet üzerinden

          alınacak barkodlu  Sosyal Güvenlik Prim Dökümünü getirmeleri gerekmektedir.

 

    

ÇORUM İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Üçtutlar Mahallesi Eşref Hoca Caddesi No:8 (personel atama şubesi)

Merkez/ÇORUM

İletişim : (0364) 2240201  -  Dahili: 135

Üçtutlar Mahallesi Eşref Hoca Caddesi No 8 - 0 (364) 224 17 83 / 224 02 01

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.