2021 EKPSS / KURA ile Ataması Yapılanların Dikkatine

İlimize yerleştirilen adaylardan başka bir ile yer değiştirme talebinde bulunacakların ekte bulunan matbu dilekçe örneğine göre dilekçe hazırlayarak 24/02/2021 tarihine kadar (norm19@meb.gov.tr) adresine mail olarak gönderilmesi gerekmektedir.
(Dilekçe Örneğine ulaşmak için Tıklayınız)
Engelli Kamu Personel Seçme Sınavı ve Engellilerin Devlet Memurluğuna Alınmaları Hakkında Yönetmelik hükümleri çerçevesinde, İlimize ataması yapılan adaylardan aşağıda listelenen evrakların en geç 05/03/2021 tarihinde Müdürlüğümüzde olacak şekilde Çorum İl Millî Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları -2 (ATAMA) Şubesine elden veya posta yoluyla göndermeleri gerekmektedir. Aşağıda belirtilen evrakları Müdürlüğümüze teslim etmeyen adayların atamaları yapılmayacaktır.
Adaylardan İstenilecek Belgeler;
1-Engelli Sağlık Kurulu Raporu
2-Diploma asılları veya onaylı örnekleri
3- Adli Sicil Kaydı (1 Adet) (E-Devlet üzerinden veya Adli Makamlardan)
4-Askerlik Durum Belgesi (E-Devlet veya Askerlik Şubesi)
5- (Üç) Adet Vesikalık Fotoğraf
6-Kimlik Fotokopisi(1 Adet)
7-Mal Bildirimi Formu (Forma Ulaşmak için Tıklayınız)
8-Engelli Personel Atama Başvuru Formu (Başvuru Formuna Ulaşmak İçin Tıklayınız)
9- 2021 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi.